martes, 19 de noviembre de 2019

SANTOS SÁNCHEZ DEL CAMPO: MECÁNICA A PUNTU...

Mis personajes favoritos (nº 237).

No i-gusta nada a Santos la charranería. É un paisanu de pocas palabras. Seriu y comedidu. Da la imagen de profesional íntegru, sin cuentu chinu, d’ esos que te diagnostican y resuelven los problemas del motor del coche a la primera. Y los sus empleaos, lo mismu.
Santos nació’ n 1962 en Niembro. Los sus padres son Eladio Sánchez Rey (natural de La Robellada, ganaderu y polifacéticu, que había jechu de todo, hasta radios) y Soledad del Campo Villa, de Lledías, y tien un hermanu, Eladio, que é más chicu qu’ él.
Santos estudió Maestría en Llanes y empezó a trabajar en la Ford (Autos Llanes). Posteriormente, lo haría en Auto Oriente y nel taller de Mario Izquierdo (el concesionariu de la Renault).
Cuando lo dejó Mario en 1995, la gestión d’ esti negociu pasó a llevala una sociedá de la que formaba parte él. En 2008, acabaría cogiéndolo Santos en solitariu, y ahí sigue, secundáu por la su familia y con el respetu y el reconocimientu de los sus clientes.
Tá casáu con Carolina García Zarracina, jiya del gran León García Fervienza (el del Hotel Europa, de San Roque del Acebal) y de Carolina Zarracina Guerra. El matrimoniu tien dos jiyos: Noelia (casada con Juan Carlos Santoveña Celorio, de Turanzas, y que son padres de dos crías: Sara y Paula), y Sergio (casáu con María Vía González). Sergio y María tienen también dos jiyas, Sofía y Nerea, así que Santos, aparte ser un empresariu de méritu, é ya, a sus cincuenta y siete años, un güelu feliz.
.
Actualmente, trabajan con Santos en la empresa sus jiyos, Noelia (en las oficinas) y Sergio (como responsable de las cuestiones técnicas), y como mecánicos están el su hermanu, Eladio Sánchez del Campo, Pedro Villatarno y Javier González Martín.

No hay comentarios: