miércoles, 26 de octubre de 2016

HÉCTOR REVUELTA DÍAZ, ESPECIALISTA N' EMERGENCIAS


Mis personajes favoritos (Nº 179).

Esti llaniscu lleva toda la vida nel voluntariáu, cumpliendo cabalmente en beneficiu de la gente un extraordinariu papel en tóu lo que tien que ver con las emergencias sanitarias. É unu de los mejores d’ Asturias nesti campu y tien una hoja de servicios envidiable, que te deja pasmáu. 
A los 13 años taba ya en la Cruz Roja a las órdenes de Fragarán (Francisco García Antolín), pero ya desde los 8 venía echando una mano a Jesús Manuel Peña Ibáñez en la Escudería “Villa de Llanes”. Luego se metió en Protección Civil y fue policía local durante seis años.
Nació en Llanes en 1979. El su padre, Amable, ya fallecidu, era de Cue y de joven destacó como ciclista del equipu “Aguilar”. La madre, Esperanza, é de Tresgrandas, jiya de Pepe el Camineru, un paisanu muy apreciáu que tocaba' l tambor por las fiestas de los pueblos.
Héctor tien dos hermanos: Mari Jose, que vive en Madrí, casada con el madrileñu Domingo Muñoz (tienen dos jiyos: Guzmán y Carlota); y Toño, antiguo empleáu d’ Antena Norte y propietariu actualmente d’ un acreditáu comerciu de pinturas, que tá casáu con Palmira Gutiérrez Inés, de la familia de los buenos quesos de Pría (tienen un jiyu, Álvaro).
Técnicu especialista n’ emergencias sanitarias, Héctor formó parte durante cuatro años de la UVI Móvil del SAMU en Arriondas, lleva ya a sus espaldas cerca de 500 intervenciones como bomberu voluntariu y participa jaciendo test a los coches en rallyes puntuables p’ al Campeonatu del Mundu.
En 2004 recibió con toda justicia el Premiu Cuetu Molín a los Valores Humanos nel Conceju de Llanes.
Jaz pocu, a Héctor se-i-murió muy jovencina la su mujer, Ivonne Franzin Ureta. Con ella tuvo Héctor un jiyu, Enzo, que ya cumplió cuatro añucos y que i-da, si cabe, entovía más fuerza pa luchar por la vida.

No hay comentarios: