sábado, 24 de febrero de 2018

ÁNGEL SÁINZ DE BARANDA QUINTANA, AL SERVICIU DEL AUTÓNOMU Y LA PEQUEÑA EMPRESA


Mis personajes favoritos (nº 205).

Desde’ l añu 1988, l’ Asesoría “Tecnos”, que tien clientes en varios municipios del Oriente (sobre tóu de Llanes y Cabrales), vien jaciendo pa la pequeña empresa un serviciu esencial de gestión laboral, proyectos, contabilidá, declaraciones fiscales, nóminas... 
Los vecinos del Conceju i-tienen a Ángel (Pancar, 1958) una total confianza. É un profesional que abarca muchu terrenu. Sabe orientar y abrir los güeyos de la gente, y por la su seriedá y por la su profesionalidá tien ganáu' l respetu de tou Llanes. É cofundador de “Tecnos”, cuyu domiciliu social tá juntu al antiguu Mataderu.
Ángel é jiyu únicu d’ Ángel Sáinz de Baranda Soberón, de Cue, y de Maruja Quintana García, de Pancar. En esta localidá, el su güelu maternu, Ramón Quintana Fernández, casáu con Emilia Junco, era una figura popular. Agricultor y emprendedor (palabra, ésta, que tá tan de moda hoy), regentó muchos años el bar Las Delicias, y en la gran verbena de la Vega de La Portilla ponía un puestu de bebidas. Ya de mayor, cuando vivía en la casa de los padres d’ Ángel nel Cuetu, se lu solía ver nel bodegón del Riojanu, tomando un vasín y de palique tía Juana.
Los güelos paternos eran los coritos Crisantos Sáinz de Baranda y Guadalupe Soberón.
Ángel estudió en la Univerisidá d’ Oviedo: primeru Empresariales y luego Económicas. Forma parte d´aquella generación que jugábamos en veranu interminables y épicos partidos de fúbol en las bajamares del Sablón, del Sablín y de Toró, cuando la villa era unas treinta veces más chica de lo que é hoy y nos conocíamos todos. Y nos queríamos todos.

No hay comentarios: