lunes, 17 de agosto de 2015

JAVIER REMIS PARDO Y VIVA SAN ROQUE



Mis personajes favoritos (Nº 131).

Jiyu de Pastora Pardo, de la Robellada, que había estudiáu de cría con las monjas de la Divina Pastora de Llanes (cuando esti colegiu estaba nel caserón del final de la calle Mayor), y de Ramón Remis, de Benia d' Onís (fallecidos ya los dos), Javier reside’ n la capital d’ España. Nació’ n Benia d’ Onís en 1947, tien un hermanu mayor que él, José Ramón y tóu’ l añu tá soñando con Llanes y con San Roque.
Los guelos maternos habían regentáu, después de la Guerra, un restaurante (el bar de José Pardo) en la calle de los Romano, que todos los años servía comidas en la fiesta de Santa Marina.
Con añu y mediu, a Javier lu llevaron a Madrí, onde los sus padres taban de porteros d’ un inmueble de la calle Hilarión Eslava (el padre, además, trabajaba de taquilleru en una estación del Metro).
Javier é muchu del Atlético de Madrid. L’ afición i-vien de cuando el su hermanu jugaba en los juveniles del históricu club. Javier lleva 54 años de sociu, y l’ entidá colchonera i-concedió l’ insignia d’ oru, que é lo máximu pa un atléticu.
Siempre venían a Llanes en veranu, y eran clientes de La Gloria, unu de los principales bares tradicionales de la villa, y de La Pilarica, la entrañable tienda de comestibles de Pilar Pérez Bernot.
Javier, que había sacáu jaz muchos años una oposición de bedel pa’ l Ministeriu d’ Asuntos Exteriores, ya tá jubiláu. É sanrocudu hasta la médula y, casualmente, a pocos metros del pisu onde vive' n Madrí, en la calle la Oca (barriu de Carabanchel), se levanta una iglesia dedicada al Santu peregrinu.
Ayuda al Bandu en todo lo que puede y más. Ayer mismu lu vi en danza, impecablemente trajeáu y pendiente de la llegada de la banda de música. Y seguramente también, sin apartar ni un solu instante de la mente el recuerdu del su buen amigu Guillerno Sordo, el de la Sirena, fallecidu en mayo pasáu, que nos dejó a todos en Llanes un vacíu ya pa siempre.


No hay comentarios: