lunes, 3 de agosto de 2015

PEDRO AGUSTÍN SOTRES SÁNCHEZ, ASOMÁU A LA PALOMBINA


Mis personajes favoritos (Nº 127).

Desde jaz 19 años, Pedro (Celorio, 1959) é n’ el su pueblu el patrón del Bar Cantábrico. Esti establecimientu, que antes había sidu d’ Antonio Oves, el del Borizu, tien una terraza muy guapa y s’ asoma a la playa de Palombina, onde de críos tuvimos ocasión de jugar algún partidu de fútbol dirigidos por Helenio Herrera, ilustre veraneante alli, consideráu entonces como unu de los mejores entrenadores del mundu.
Seriu y tranquilón, aparentemente de pocu palique tía Juana, Pedro lleva toda la vida en Celorio. Albañil y hosteleru. Jiyu de Nicolás (un celorianu dedicáu a la construcción y a cuidar las vacas que tenían en casa), y de Concepción, de Vibañu. É l’ últimu de siete hermanos. Ya se-i-murieron María Dolores y Mari Carmen. I-quedan José Luis, Nicolás, Amada y Concepción (Celia).
Empezó a estudiar Maestría en la villa, pero a los 13 años prefirió dejar los libros y metese a ganar el jornal por ahí. Con 16 entró a trabajar en el Matiu’s, aquella gran discoteca que tuvo Llanes, en la que nos enamoramos todos los de mi generación bailando “Europa”, de Carlos Santana. Pedro jacía allí de camareru y pinchadiscos. Lo pistonudu del casu é que era menor d’ edá y la entrada a aquel local paradisiacu sólu taba permitida si tenías 18 años cumplidos.
Esti veranu, con algún agobiu que otru, el trajín del bar de Pedro sigue desplegándose delante d’ un mural pintáu por el notable dibujante de La Felguera Falo (Rafael Suárez Vallina, 1910-2000), una obra d’ arte cargada de simbolismu, con un gallu en el centru la escena, que nos invita a disfrutar de la vida y de las noches d’ estíu.

No hay comentarios: